E-MARKETING

Zasady, którymi się kierujemy:

Strona internetowa to bardzo ważna część wizerunku firmy – stanowi jej swoistą reklamę i formę kontaktu z klientem. Stworzenie odpowiedniej strony to jednak nie wszystko, aby spełniała swoje funkcje i przyciągała klientów niezbędna jest pomoc naszych fachowców w zakresie:

* pozycjonowania stron – procesie polegającym na wzmocnieniu strony w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie – zdobycie nowych klientów* projektujemy i wprowadzamy nowe rozwiązania * badań użyteczności stron – generowanie raportów użyteczności

* reklamy internetowej – stworzenie strategii promocji, organizacja kampanii z zastosowanie różnych technik marketingowych 

* konsultacji i doradztwa – mądre zaplanowanie działań e-marketingowych

Naszym klientom proponujemy wykonanie tej usługi w kilku krokach:

1. Stworzenie idei.
2. Opracowanie planu działania, który obejmuje:
* wypracowanie koncepcji na interesującą reklamę z uwzględnieniem charakteru działalności firmy
* wyznaczenie celów i sposobów ich realizacji
* prezentację narzędzi mających najlepsze zastosowanie w realizacji zamierzonych celów.
3. Przedstawienie projektu od strony wizualnej to kolejny etap naszych prac. W tej fazie istotna jest współpraca z klientem, poznanie jego opinii i uwzględnienie ewentualnych wskazówek.
4. Realizacja przedsięwzięcia od strony technicznej to ostatni krok w efektywnej kampanii marketingu wirusowego.

Naszym klientom proponujemy wykonanie tej usługi w kilku krokach:

1. Stworzenie idei.
2. Opracowanie planu działania, który obejmuje: * wypracowanie koncepcji na interesującą reklamę z uwzględnieniem charakteru działalności firmy * wyznaczenie celów i sposobów ich realizacji * prezentację narzędzi mających najlepsze zastosowanie w realizacji zamierzonych celów.
3. Przedstawienie projektu od strony wizualnej to kolejny etap naszych prac. W tej fazie istotna jest współpraca z klientem, poznanie jego opinii i uwzględnienie ewentualnych wskazówek.
4. Realizacja przedsięwzięcia od strony technicznej to ostatni krok w efektywnej kampanii marketingu wirusowego.

Użyteczność stron

Użyteczność witryn internetowych (web usability) to tworzenie stron pod względem jak najlepszej ich funkcjonalności. Serwisy projektowane zgodnie z tą zasadą są oceniane przez użytkowników jako łatwe i dogodne w obsłudze, a co za tymi idzie chętniej odwiedzane.
Użyteczne strony posiadają funkcjonalne interfejsy, dzięki którym:
• dotarcie do szukanych informacji jest o wiele szybsze
• możliwe jest wydłużenie czasu obecności na stronie
• poruszanie się po danej stronie jest dużo łatwiejsze.

 

Strony www

Strona internetowa to bardzo ważna część wizerunku firmy – stanowi jej swoistą reklamę i formę kontaktu z klientem. Dobrze zaprojektowana i wykonana strona jest wizytówką firmy, która pozwala w prosty i jasny sposób zainteresować klienta ofertą. Jesteśmy stanie wykonać dowolną stroną począwszy od zaprojektowania szaty graficznej oraz merytorycznej, przez jej wykonanie, aż po wypromowanie marki w sieci oraz świadomości klientów.

Reklama internetowa Znajomość zasad kierowania reklamą internetową w sieci w dużym stopniu może przyczynić się do porażki bądź sukcesu danego przedsięwzięcia. Samo stworzenie strony nie daje gwarancji jej rzeczywistej obecności w świadomości internautów. To właściwe wykorzystanie narzędzi e-marketingowych pozwala na wypromowanie danej witryny. Wybór narzędzi i nośników reklamowych takich jak: artykuły sponsorowane, boksy reklamowe, bannery, kanały RSS, elementy marketingu wirusowego, zależy od kilku czynników:

* celu, jaki pragniemy osiągnąć
* produktu lub usługi, którą chcemy wypromować
* typu grupy odbiorczej
* funduszy przeznaczonych na ten cel

Marketing szeptany

Marketing szeptany, zwany także buzz marketingiem, to innowacyjna forma promocji, której zadaniem jest dotarcie z informacją do klienta drogą bezpośredniej komunikacji. Celem działań jest wywołanie poruszenia wśród użytkowników sieci i zainteresowanie ich danym produktem lub usługą. 

Od kiedy Internet stał się głównym źródłem pozyskiwania informacji, zaobserwowano pewne schematy, według których postępują osoby chcące nabyć jakiś konkretny produkt. Swoje decyzje zakupowe niejednokrotnie poprzedzają odwiedzaniem forum internetowego. Szukają tam opinii i komentarzy innych użytkowników, którzy wcześniej kupili dany produkt lub skorzystali z usług świadczonych przez konkretną firmę. Zyskane w ten sposób informacje są niezwykle cenne i często przyczyniają się do zakupu bądź odrzucenia danej oferty. 

Działania wykorzystujące możliwości marketingu szeptanego oferowane przez FollowUp to:
• czynny udział w forach internetowych, blogach, portalach społecznościowych
• opiniowanie produktów i usług
• kreowanie wizerunku marki

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron (Web Positioning) polega na umieszczeniu strony wśród najlepszych wyników wyświetlanych przez wyszukiwarki, dla najpopularniejszych kluczowych słów powiązanych z tematyką witryny. W naszej ofercie usługa pozycjonowania składa się z kilku etapów:
• Analiza wstępna – w czasie analizy naszym zadaniem jest pomoc w znalezieniu adekwatnych słów kluczowych, według których ma być wypozycjonowana dana witryna
• Optymalizacja serwisu – etap polegający na wyznaczeniu najlepszych rozwiązań zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym
• Wpis do wyszukiwarki – ta faza pozwala na uaktualnienie informacji, którymi dysponuje wyszukiwarka o promowanej stronie
• Raportowanie – obserwacja procesu pozycjonowania witryny daje możliwość stałej kontroli nad uzyskanymi wynikami